Kérjük az áru átvételekor ellenőrizze a csomagot a kézbesítést végző személy jelenlétében, hogy a megrendelt termék hiánytalanul és sérülésmentesen érkezett-e meg!

Amennyiben a termékről kiderül, hogy sérült vagy hiányos, kérje a  futártól jegyzőkönyv felvételét és értesítsen bennünket! Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az áru átvételét követően kizárólag gyártási hibából származó reklamációt áll módunkban elfogadni.

 Cégünk által eladott termékekre minden esetben a beszállító által vállalt gyártói garanciaidőt adjuk tovább. Ettől eltérő szavatossági idő, vagy jótállás, és ennek időtartama az adott áru megnevezése mellett van feltüntetve. A garancia a megvásárolt termékre a vásárlás napjától számított 12-60 hónap.  A számla alapján a vásárlót a garancia időn belül meghibásodott termék díjmentes javítása illeti meg. A garanciális javítások a gyártási hibából eredő meghibásodásokra terjednek ki. A garancia feltételek a használati útmutatóban levő feltételek betartásával együtt érvényesek.

 

A termékek garanciális szervizpontjára történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli. A meghibásodott készüléket közvetlenül üzletünk címére is visszaküldheti. (1184. Budapest Vaslemez utca 7-9.) Ilyen estekben a garancia érvényesítéséhez hozza magával/küldje el a hibás termék minden tartozékát, valamint az általunk kiállított számlát, vagy annak másolatát, mellyel igazolja a vásárlás tényét.

 

A termék eredeti csomagolásának megtartása a garancia érvényesítésének nem feltétele, kivéve, ha az a termék beazonosíthatóságát igazolja.

 

FIGYELEM! A Portósan (az fizeti a postaköltséget, akinek a csomagot küldi) küldött csomagokat nem vesz át cégünk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!


A garanciális ügyintézésből visszaérkezett termékeket az értesítést követő 21 napig tároljuk. Az át nem vett termékekért a 21. napot követően napi 300 Ft tárolási díjat számítunk fel. A 180 napig át nem vett termékeket, illetve ahol a tárolási díj már meghaladja a termék értékét, nem tároljuk tovább. A tárolás megszűnéséről külön értesítést nem küldünk.


Garanciális meghibásodás esetén törekszünk a termék javítását vagy cseréjét a hiba bejelentésétől, illetve a hibás termék történő eljuttatását követően 15 napon belül elvégezni.

Termék meghibásodása esetén elérhetőségeink valamelyikén kaphat bővebb felvilágosítást.


A garancia érvényét veszti a következő esetekben:

  • Szakszerűtlen kezelés, beszerelés, telepítés okozta károk.
  • A terméken fizikai-, látható sérülés van (törés, nem gyári hibából eredő égés vagy olvadás, beázás).
  • Nem rendeltetésszerű használat.
  • Nem rendeltetésszerű használatnak minősül a termék gyári beállításait meghaladó teljesítményen történő használat (túlhajtás), a termék specifikációjában megadott paramétereket meghaladó mechanikai és elektromos terhelés illetve egyéb nem a célnak való felhasználás.
  • Helytelen tárolás, elemi kár okozta meghibásodás.
  • Amennyiben a terméken szervizünkön kívül javítást, vagy módosítást végeznek (felhasználó, egyéb szakszerviz)

Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban és a 49/2003. (VII.30.) GKM rendeletben foglaltak az irányadóak.

Termékeinket telefonon is megrendelheti !

Fontos

A weboldalon feltüntetett adatok kizárólag tájékoztató jellegűek, nem minősülnek ajánlattételnek. Az ár és szállítási idő változás jogát fenntartjuk! A termékeknél megjelenített képek csak illusztrációk, a valóságtól eltérhetnek. Az oldalon lévő esetleges hibákért felelősséget nem vállalunk. Bruttó árainkat 27% ÁFÁ-val számoljuk!